Меню

ЗВ’ЯЖІТЬСЯ З НАМИ

 

СЛАВА УКРАЇНІ 

Позначення подій в Python

Форми назв подій:
• Один символ — натискання клавіші клавіатури:
root.bind('K', action)

Функцію action буде викликано для віджета у вікні root, який має фокус, кожного разу, коли натиснуто клавішу K. Клавіши літер можна записувати без кутових дужок (наприклад, 'K').
  • '<Return>' — натискання клавіші Enter.
  • '<Enter>' — входження вказівника миші в межі віджета.
  • '<KeyPress-Up>', '<KeyPress-Down>', '<KeyPress-Left>', '<KeyPress-Right>' — натискання клавіш керування курсором.
  • '<Key>' — натискання будь-якої клавіші.
  • '<Button-1>' або '<1>' – клік лівою кнопкою миші.
  • '<Button-2>' — клік середньою кнопкою миші.
  • '<Button-3>' — клік правою кнопкою миші.
  • '<Double-Button-1>' або '<Double-1>' — подвійний клік лівою кнопкою миші.
  • '<Motion>' — рух миші.
Функція, яку буде викликано при настанні події, повинна приймати один аргумент. Це об’єкт класу Event, що має, серед інших, атрибути, які стануть вам у нагоді при створенні програм — наприклад, щоб змусити об’єкти рухатися по вікну:
  • х і — координати вказівника миші на віджеті;
  • keysym — набраний на клавіатурі символ;
  • keysym_num — код набраного на клавіатурі символу.

 

Зверни увагу!
Обробник події має бути описаний вище, ніж виклик обробника події. Найчастіше опис функції-обробника події записують на початку тексту програми.

Про нас

Інноваційна діяльність Ліцей №13 "УСПІХ" спрямована на формування творчої особистості учня на основі зростання професіоналізму вчителя у світлі застосування сучасних інноваційних технологій навчання.

Авторські права 2025 © Ліцей №13 "УСПІХ" Полтавської міської ради. Усі права захищені.