Меню

ЗВ’ЯЖІТЬСЯ З НАМИ

 

СЛАВА УКРАЇНІ 

Правила прийому до ліцею

Зміст статті


Зарахування до початкової школи

  1. Заява про зарахування дитини до першого класу закладу освіти, за яким закріплена територія обслуговування, на якій проживає ця дитина, та документи, визначені пунктом 4 розділу І цього Порядку, подаються до ліцею одним із батьків дитини особисто до 31 травня. Крім того, заяви про зарахування та документи, визначені пунктом 4 розділу І цього Порядку, до 31 травня можуть бути подані до інших закладів освіти (без обмеження їх кількості) для зарахування на вільні місця. У разі наявності та за бажанням одного з батьків при поданні заяви про зарахування може бути пред’явлено документ, що підтверджує місце проживання дитини чи одного з її батьків на території обслуговування закладу освіти, реквізити якого зазначаються в заяві про зарахування. Впродовж 01–15 червня заяви про зарахування не приймаються, що не виключає права батьків подавати їх після 15 червня на вільні місця. Присутність дитини під час подання заяви про зарахування, жеребкування або її зарахування не є обов’язковою і не може вимагатися працівниками закладу освіти чи бути умовою її зарахування. Дитина зараховується до першого класу за однією з процедур, визначених пунктами 2, 6 або 3–6 чи пунктом 8 цього розділу.
  2. Якщо станом на 31 травня кількість поданих заяв про зарахування не перевищує загальної кількості місць у першому (перших) класі (класах), не пізніше 01 червня видається наказ про зарахування усіх дітей. Список зарахованих учнів із зазначенням їх прізвищ автоматично створюється на підставі опрацювання заяв в АІКОМ або онлайн-сервісі та оприлюднюється виключно в ліцеї.
  3. Якщо станом на 31 травня кількість поданих заяв про зарахування перевищує загальну кількість місць у першому (перших) класі (класах), зарахування дітей відбувається за такими правилами:
  • до 01 червня включно зараховуються усі діти, місце проживання яких на території обслуговування закладу освіти підтверджене, а також діти, які є рідними (усиновленими) братами та/або сестрами дітей, які здобувають освіту у цьому закладі, чи дітьми працівників цього закладу освіти, чи випускниками дошкільного підрозділу цього закладу освіти (за його наявності);
  • до 15 червня включно на вільні місця зараховуються діти, які не проживають на території обслуговування цього закладу, за результатами жеребкування, процедура проведення якого розробляється відповідно до глави 2 цього розділу, схвалюється педагогічною радою ліцею та затверджується його керівником;
  • до 15 червня включно зараховуються на вільні місця та за умови утворення окремого (окремих) класу (класів) також і ті діти, які не проживають на території обслуговування цього закладу, але мають бажання здобувати освіту за освітньою програмою, що використовується закладом освіти та затверджена Державною службою якості освіти України.
  • У разі якщо кількість поданих заяв перевищує загальну кількість місць у такому класі (класах), зарахування дітей відбувається за результатами жеребкування. Діти зараховуються на вільні місця до закладу освіти за умови подання до 15 червня необхідних документів.

Діти зараховуються на вільні місця до закладу освіти з використанням засобів АІКОМ або онлайн-сервісів.

  1. Упродовж двох робочих днів з дня зарахування дітей відповідно до підпункту 1 пункту 3 цієї глави ліцей оприлюднює з дотриманням Закону України «Про захист персональних даних» на офіційному веб- сайті:

 список зарахованих учнів із зазначенням лише їх прізвищ;

 оголошення про дату, час, місце і спосіб проведення жеребкування;

інформацію про кількість вільних місць і прізвища дітей, які претендують на вільні місця;

наказ керівника закладу освіти про утворення конкурсної комісії у складі З осіб для проведення жеребкування.

  1. З метою зарахування усіх дітей, зазначених у підпункті 1 пункту 3 цієї глави, керівник ліцею вживає заходів щодо раціонального використання наявних у закладі освіти приміщень та/або ініціює перед органом, у сфері управління якого перебуває заклад освіти:

відкриття додаткового (додаткових) класу (класів), у тому числі інклюзивного чи спеціального;

внесення необхідних змін до організації освітнього процесу;

вивільнення приміщень, що використовуються не за призначенням (у тому числі шляхом припинення орендних відносин).

У разі якщо після вжиття вичерпних заходів кількість дітей, які мають право на першочергове зарахування, перевищує спроможність закладу освіти, орган, у сфері управління якого перебуває заклад освіти, невідкладно та з використанням наявної інформації про вільні місця, отриманої з АІКОМ або онлайн-сервісів, має запропонувати на вибір батьків таких дітей перелік закладів освіти, максимально доступних і наближених до місця їх проживання (перебування), а також сприяти зарахуванню дітей до обраних їх батьками закладів освіти.

  1. Після 15 червня зарахування на вільні місця відбувається у такому порядку:

до початку навчального року - діти, які мають право на першочергове зарахування;

впродовж навчального року - у порядку надходження заяв про зарахування.

Інформація про кількість зарахованих учнів та наявність вільних місць оприлюднюється відповідно до пункту 6 розділу І цього Порядку.

  1. Зарахування дітей до 2–4 класів початкової школи відбувається на вільні місця у порядку надходження заяв про зарахування.

 

Порядок проведення жеребкування для зарахування дітей до закладу освіти на вільні місця

  1. Жеребкування проводиться в період з 05 по 10 червня.
  2. Жеребкування є заходом публічного характеру, що проводиться за добровільної присутності батьків дітей, які претендують на вільні місця, або уповноваженої ними особи (далі – учасники жеребкування) на засадах випадкової вибірки, прозорості та відкритості.

Під час жеребкування мають право бути присутніми представники засобів масової інформації та громадських об’єднань, зареєстрованих в установленому порядку.

  1. Жеребкування проводиться за допомогою барабана, скриньки або іншого пристрою, що має бути виготовлений з прозорого матеріалу (далі – пристрій), з використанням однакових за розміром, кольором, вагою, формою та іншими ознаками кульок, карток, аркушів паперу тощо (далі – жеребки). Жеребки виготовляються чи запаковуються у спосіб, що унеможливлює ознайомлення з їх змістом до моменту діставання їх з пристрою. Тип пристрою та жеребків визначається конкурсною комісією до її засідання, на якому відбувається жеребкування.
  2. Загальна кількість жеребків має дорівнювати кількості дітей, які претендують на вільні місця. Кількість жеребків, які дають право бути зарахованим на вільне місце, має відповідати кількості таких вільних місць. Інформація про те, які з жеребків дають право бути зарахованим на вільне місце, має бути доведена до відома усіх присутніх учасників жеребкування з обов’язковим відображенням у відповідному протоколі засідання конкурсної комісії.
  3. Жеребки до їх поміщення в пристрій демонструються присутнім учасникам жеребкування, які мають право оглянути як жеребки, так і пристрій.
  4. Після перемішування жеребків у пристрої кожен учасник жеребкування дістає жеребок з пристрою у порядку розміщення дітей у списку, сформованому в алфавітному порядку, розпаковує його, демонструє та оголошує усім присутнім учасникам жеребкування та членам комісії його зміст. У разі відсутності під час жеребкування одного з батьків дитини або уповноваженої ними особи жеребок замість них дістає з пристрою визначений конкурсною комісією член цієї комісії. Інформація про результат кожного учасника жеребкування відразу фіксується в протоколі засідання конкурсної комісії.
  5. Після діставання останнього жеребка голова або один із членів конкурсної комісії оголошує результати жеребкування, що фіксуються в протоколі, який підписується усіма членами конкурсної комісії та є підставою для проведення зарахування засобами АІКОМ або онлайн-сервісів та формування відповідного наказу.
  6. Учасник жеребкування може звернутися зі скаргою до органу, у сфері управління якого перебуває заклад освіти, протягом двох робочих днів після оголошення результатів жеребкування.

 

 


 

Зарахування до гімназії

  1. Зарахування до 5 класу Ліцею № 13 «Успіх» Полтавської міської ради , який забезпечує здобуття повної загальної середньої освіти на рівні базової та/або профільної середньої освіти та має у своїй структурі початкову школу, відбувається після проведення переведення засобами АІКОМ або онлайн-сервісів до нього учнів 4 класу цього самого закладу освіти та формування відповідного наказу. На вільні місця (у разі їх наявності) діти зараховуються у такому порядку:

до початку навчального року - діти, які мають право на першочергове зарахування;

упродовж навчального року - у порядку надходження заяв про зарахування.

Зарахування до 6-9 класів гімназії на вільні місця відбувається у порядку надходження заяв про зарахування.

Інформація про кількість зарахованих учнів та наявність вільних місць оприлюднюється відповідно до пункту 6 розділу І цього Порядку.

  1. Для зарахування до 5 класу Ліцею №13 «Успіх» заяви подаються до 31 травня включно. У разі якщо кількість поданих станом на 31 травня заяв не перевищує загальної кількості місць у п’ятому (п’ятих) класі (класах) закладу освіти, конкурсний відбір не проводиться і 01 червня видається наказ про зарахування усіх дітей.

У разі якщо кількість поданих станом на 31 травня заяв перевищує загальну кількість місць у п’ятому (п’ятих) класі (класах) , зарахування до закладу освіти відбувається за такими правилами:

  • до 01 червня включно зараховуються усі діти, місце проживання (перебування) яких на території обслуговування закладу освіти підтверджене, а також діти, які є рідними (усиновленими) братами та/або сестрами дітей, які здобувають освіту у цьому закладі, чи дітьми працівників цього закладу освіти. Відповідні перевірки даних відбуваються засобами АІКОМ або онлайн-сервісів;
  • до 10 червня включно ліцей оприлюднює оголошення про проведення конкурсного відбору, що організовується і проводиться відповідно до пунктів 2-16глави 4 цього розділу. Конкурс і зарахування мають бути проведені до 15 червня включно.

Після 15 червня зарахування на вільні місця (за умови їх наявності) відбувається за результатами конкурсного відбору, що проводиться відповідно до пунктів 2-16 глави 4 цього розділу.

До 6-9 класів переводяться всі учні 5-8 класів цього самого закладу освіти, які не виявили намір припинити навчання в ньому.

Зарахування до 6-9 класів на вільні місця відбувається за результатами конкурсного відбору.

Інформація про кількість зарахованих учнів та наявність вільних місць оприлюднюється відповідно до пункту 6 розділу І Порядку зарахування учнів.

  1. Діти, зараховані у 2018 і наступних роках до 1 класу Ліцею №13 «Успіх» до класів із поглибленим вивченням окремих предметів, зараховуються  до відповідного класу за результатами конкурсного відбору.

 


 

Зарахування до ліцею

  1. Зарахування до 10 класу Ліцею №13 «УСПІХ» Полтавської міської ради , який забезпечує здобуття повної загальної середньої освіти на рівні профільної освіти і має у своїй структурі підрозділ, який забезпечує здобуття базової освіти, відбувається після проведення переведення засобами АІКОМ або онлайн-сервісу до нього учнів 9 класу, які не виявили намір припинити навчання в ньому і не були відраховані або переведені до іншого закладу освіти відповідно до цього Порядку. 

На вільні місця (за їх наявності) діти зараховуються за конкурсом відповідно до пунктів 3-16 цієї глави, крім випадку, визначеного пунктом 2 цієї глави.

Для зарахування до 10 класу заяви про зарахування подаються до 15 червня включно.

До 10 класу зарахування відбувається, як правило, за конкурсом відповідно до пунктів 2–16 цієї глави.

Зарахування до 10 класу  відбувається за результатами конкурсного відбору, а саме:

  • середній бал свідоцтва про здобуття базової середньої освіти  має бути не нижчий 8 балів;
  • річні оцінки із профільних предметів – не нижче 8 балів;
  • у свідоцтві про базову середню освіту не повинно бути оцінок низького ( 1, 2, 3 бали) та середнього ( 4, 5 бали) рівнів.

Інформація про кількість зарахованих учнів та наявність вільних місць оприлюднюється відповідно до пункту 6 розділу І цього Порядку.

  1. Конкурс не проводиться у разі, якщо кількість поданих заяв про зарахування станом на 15 червня не перевищує загальної кількості місць у класі (класах) закладу освіти з урахуванням нормативу наповнюваності класів, визначеного Законом України «Про загальну середню освіту».

У такому випадку наказ про зарахування видається впродовж одного робочого дня, після якого зарахування відбувається на вільні місця у порядку надходження заяв.

Поза конкурсом зараховуються учні, які є учасниками, призерами та переможцями Всеукраїнських предметних олімпіад, конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН, інших Всеукраїнських та Міжнародних інтелектуальних  конкурсів.

  1. Рішення про проведення конкурсу має бути оприлюднене не пізніше наступного робочого дня після його прийняття та містити інформацію про дату, місце і час проведення вступних випробувань.

 Конкурс (основні вступні випробування) має бути завершений впродовж двох тижнів з дня його оголошення (з врахуванням часу для подання апеляційних скарг відповідно до цього Порядку). Наказ про зарахування видається не пізніше наступного робочого дня після оголошення результатів конкурсу або прийняття відповідного рішення апеляційною комісією.

  1. До початку та впродовж навчального року можуть бути проведені додаткові вступні випробування для зарахування на вільні місця (за їх наявності) у 10–11 (12) класах, що проводяться на загальних засадах (у тому самому порядку і за аналогічними завданнями, що й основні вступні випробування). У такому випадку наказ про зарахування видається не пізніше наступного робочого дня після оголошення результатів конкурсу або прийняття відповідного рішення апеляційною комісією.
  2. Порядок вступу до Ліцею №13 «Успіх» та конкурсні завдання для вступних випробувань схвалюються педагогічною радою закладу освіти та затверджуються його керівником. Порядок вступу та зразки конкурсних завдань для вступних випробувань мають бути оприлюднені на його веб-сайті ліцею не менше, ніж за два місяці до початку проведення конкурсних випробувань.
  3. Конкурс є публічним заходом і має відбуватися з дотриманням принципів академічної доброчесності, прозорості, відкритості, справедливості, чесності, об’єктивності, рівності та неупередженості. Для захисту інтересів дітей з особливими освітніми потребами мають здійснюватися заходи щодо забезпечення розумного пристосування при проведенні конкурсу. Для здійснення попередньої організаційно-технічної підготовки таких заходів у заяві мають бути зазначені особливі освітні потреби дитини.
  4. Для проведення конкурсу створюється конкурсна комісія, для оцінювання результатів конкурсних випробувань – предметні комісії за кожним з предметів. Склад конкурсної і предметних комісій затверджується керівником закладу освіти. Один і той самий педагогічний працівник (крім практичного психолога) не може входити до складу більше ніж однієї комісії.

Види, форми проведення, кількість конкурсних випробувань (але не більше двох), перелік питань з навчальних предметів, за якими проводитимуться випробування,   схвалюються педагогічною радою закладу освіти та затверджуються його керівником.

Конкурсні випробування проводяться з профільних предметів та української мови.

Вступні випробування мають бути спрямовані виключно на перевірку результатів навчання, визначених державними стандартами початкової та базової середньої освіти.

  1. Конкурсні випробування проводяться з використанням цифрових технологій (комп’ютерне тестування), письмової роботи та співбесіди .
  2. Забороняється вимагати від учнів характеристики з попереднього місця навчання, довідки з місця роботи батьків та інші документи, не передбачені цим Порядком. Конкурсні випробування здійснюються на безоплатній основі.
  3. Вступні випробування з одного навчального предмета для всіх вступників мають відбуватися, як правило, в один день.

Не допускається застосовувати ті самі варіанти завдань для випробувань, що відбуваються у різні дні.

  1. Роботи учасників конкурсу та аркуші із записами, зробленими вступниками під час підготовки до усного випробування, а також результати конкурсних випробувань, оформлені у вигляді протоколів відповідної комісії, зберігаються у закладі освіти не менше одного року.
  2. Результати усного випробування оголошуються в той самий день, письмового, цифрового – не пізніше ніж через три робочих дні після його проведення.

Особи, які брали участь у конкурсі, зараховуються до закладу освіти згідно з отриманими результатами конкурсних випробувань.

Списки учасників конкурсу із виставленими балами оприлюднюються у приміщенні закладу освіти.

  1. Учасник конкурсу (чи один із батьків), який не згоден з рішенням конкурсної комісії, може звернутися з апеляційною скаргою до органу, у сфері управління якого перебуває заклад освіти, протягом двох робочих днів після оголошення результатів конкурсу.

Апеляційна комісія відповідного органу управління зобов’язана розглянути апеляційну скаргу впродовж трьох робочих днів з дня її надходження та ухвалити обґрунтоване рішення. До складу апеляційної комісії не можуть входити працівники ліцею, у якому проводився конкурс. Проведення будь-яких додаткових конкурсних випробувань дитини під час розгляду апеляційної скарги забороняється.

  1. Апеляційна комісія має право:
  • залишити рішення конкурсної комісії без змін;
  • змінити чи анулювати результати оцінювання учасника (учасників);
  • визнати результати конкурсу недійсними.

У випадку визнання результатів конкурсу недійсними орган, у сфері управління якого перебуває відповідний заклад освіти, зобов’язаний організувати конкурс повторно.

  1. Особа мас право брати участь у конкурсах, що проводяться різними закладами освіти. У разі якщо особа визнана переможцем у декількох закладах освіти, вона зараховується до того з них, до якого надала оригінал документа про освіту та інші, визначені цим Порядком, документи впродовж п’яти робочих днів після оголошення результатів конкурсу у відповідному закладі, але не пізніше 31 серпня.
  2. Керівник закладу освіти зобов’язаний забезпечити організацію та проведення конкурсу з дотриманням вимог цього Порядку.

 

 

Про нас

Інноваційна діяльність Ліцей №13 "УСПІХ" спрямована на формування творчої особистості учня на основі зростання професіоналізму вчителя у світлі застосування сучасних інноваційних технологій навчання.

Авторські права 2025 © Ліцей №13 "УСПІХ" Полтавської міської ради. Усі права захищені.