ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор гімназії Н. ОРЛОВСЬКА
План
виховних заходів на зимових канікулах
у Полтавській гімназії №13
(з 31.12.2020 по 10.01.2021)
№ п/п
|
Час
|
Назва
|
Форма
|
Класи
|
Місце проведення
|
Відповідальні
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
|
31.12.2020 (четвер)
|
1
|
10:00
|
«Новорічні листівки»
|
Майстер-клас
|
1-ші
|
ZOOM
|
Класні керівники
|
2
|
10:00
|
«Моє хоббі»
|
диспут
|
5-ті
|
ZOOM
|
Пасішний С.О.
|
3
|
10:00
|
«Новорічний калейдоскоп»
|
Вікторина, віртуальна мандрівка
|
4-ті
|
ZOOM
|
Класні керівники
|
4
|
10:00
|
«Калейдоскоп зимових свят»
|
Круглий стіл
|
6-Г
|
ZOOM
|
Сахацька С. А.
|
5
|
11:00
|
Віртуальний тур Національним музеєм космонавтики ім. С. П. Корольова
|
екскурсія
|
3-ті
|
ZOOM
|
Класні керівники
|
6
|
15:00
|
Традиції святкування Нового року в різних країнах світу
|
Круглий стіл
|
10-ті
|
ZOOM
|
Падалка І.С.
Богдан Л.В.
|
7
|
18:00
|
Новорічний онлайн-квест від Гете інституту
|
Квест
|
11-В
|
ZOOM
|
Ляшенко О.В.
|
04.01.2021 (понеділок)
|
8
|
10:00
|
Віртуальна екскурсія музеями світу
|
Екскурсія
|
8-мі,
|
ZOOM
|
Класні керівники
|
9
|
10:00
|
Віртуальна екскурсія музеями України
|
Екскурсія
|
7-Б,7-Г,7-Д
|
ZOOM
|
Класні керівники
|
10
|
10:00
|
«Зимова казка»
|
Малювання пейзажів
|
2-Б
|
к. 213
|
Зуб Ю.С.
|
11
|
10:00
|
«Веселий сніговичок»
|
Майстер-клас
|
2-В, 2-Д
|
К. 105
|
Карпенко Н. В., Колеснікова Н. В.
|
05.01.2021 (вівторок)
|
12
|
10:00
|
«Математичний квест»
|
Квест
|
2-Г
|
К. 102
|
Полякова Л. Г.
|
13
|
14:00
|
«Зимова казка Австрії»
|
Віртуальна екскурсія
|
6-А
|
ZOOM
|
Зубко О.А.
|
14
|
18:00
|
«Різдвяні передзвони»
|
Культурологічна світлиця
|
9-ті
|
ZOOM
|
Манюненко В.П.
|
|
|
|
|
|
|
|
06.01.2021 (середа)
|
15
|
11:00
|
«Різдвяні ворожіння»
|
Театралізоване свято
|
7-В
|
ZOOM
|
Оверчук І.В.
|
16
|
11:00
|
«Різдвяні віншування»
|
Коляда
|
Учнівський парламент
|
ZOOM
|
Мусієнко А.М.
|
17
|
12:00
|
«Ніч перед Різдвом»
|
Перегляд та обговорення фільму
|
7-А
|
ZOOM
|
Лагута Н.С.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Спортивний зал, бібліотека та гуртки працюють за встановленим розкладом
Погоджено
заступник директора з ВР Пожидаєва І.А.
Онлайн-комплект фізкультхвилинок для профілактики порушень постави учнів шкільного віку для використання
в роботі педагогами, а також учнями та їх батьками в умовах дистанційного або змішаного навчання
(Матеріали онлайн-комплекту дібрані ученицею 9-А класу Полтавської гімназії №13 Дар'єю Борисовою
під час реалізації науково-дослідницького проєкту з виявлення причин і профілактики порушень постави у дітей шкільного віку в умовах очного, дистанційного або змішаного навчання )
Днями в Одесі відбувся всеукраїнський турнір з художньої гімнастики «Winter Stars». У змаганнях брала участь і учениця нашої гімназії.
Хочемо привітати ученицю 8-В класу, Анастасію Палюк з 2 місцем на змаганні, вправи з обручем і булавами. Настя займається художньою гімнастикою з 5 років. Відвідує ДЮСШ №4. За цей час спортсменка одержала багато медалей, дипломів, перемог.
Пишаємось нашою гімназисткою! Настя, бажаємо тобі міцного здоров’я та подальших, високих досягнень!
https://drive.google.com/file/d/1CVMTsDcbNNz4Xhwo_H-X6iLJzlYEpqm9/view
Нещодавно учні нашої гімназії організували й провели новий онлайн-тренінг, присвячений темі толерантності. Він відбувався з 2 по 7 грудня. До цього вебінару долучилися учні з 7-х – 9-х класів. На тренінгу були присутні гімназисти не лише Полтавської гімназії № 13, а й декілька учнів інших шкіл Полтави та випускник нашої гімназії, який зараз навчається у Польщі.
Для нашого навчального закладу такий вид роботи є новим і для організації було витрачено чимало сил та енергії. Тема толерантності є дуже складною та водночас важливою. Щодня ми можемо бачити насилля, булінг з боку одних людей до інших. Частіше за все образи та знущання можуть виникати через вияв власної переваги, через нерівність між людьми тощо. Обговорення цієї теми, а саме – поваги й толерантності в суспільстві – неможна уникати.
«Для того, щоб змінити світ, – потрібно змінитися самому!» - сказав один мудрець. І дійсно, якщо ми хочемо боротися за свої права, за рівність у цьому світі – ми маємо почати працювати, у першу чергу, над собою.
Хочемо подякувати за організацію тренінгу Мусієнко Анастасії Миколаївні, Панкєєвій Жанні Миколаївні, Сидоренкові Михайлу (учневі 9-Б класу), Федорченко Владі (учениці 8-Г класу), Хомишиній Ярославі (учениці 9-Г класу).
Тож будьмо толерантними разом!
Онлайн-марафон «Біжи, Полтавщино, біжи» проводиться з метою популяризації та розвитку легкої атлетики на Полтавщині, а також:
-популяризації здорового способу життя;
-розвитку масового спорту;
-інтеграції школярів і студентів у Всеукраїнський біговий рух;
-інформування та мотивування школярів, студентів та викладачів закладів освіти до фізичних занять, допомоги в досягненню ними особистих і спортивних цілей, стимулювання росту спортивних досягнень у широких масах населення України.
З 01 по 09 жовтня 2020 року шляхом заповнення заявок та через спеціальну програму учні гімназії брали активну участь у цьому марафоні. Бажаючих виявилось понад 60 різної вікової групи! І ось нарешті ми дочекалися результатів! Наймолодші учасниці марафону, Чепурна Анастасія(1-Д) та Овчаренко Дар’я( 1-Д), подолавши дистанцію в 500 м, отримали І та ІІ місце та були нагороджені сертифікатом та медаллю, з чим ми їх щиро і вітаємо! Всі інші учасники отримали сертифікати.
Молодці! Так тримати!
Булінг (цькування), тобто діяння учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого.
Типовими ознаками булінгу (цькування) є:
систематичність (повторюваність) діяння;
наявність сторін – кривдник (булер), потерпілий (жертва булінгу), спостерігачі (за наявності);
дії або бездіяльність кривдника, наслідком яких є заподіяння психічної та/або фізичної шкоди, приниження, страх, тривога, підпорядкування потерпілого інтересам кривдника, та/або спричинення соціальної ізоляції потерпілого.
Тобто, законодавчо визначене поняття булінгу не стосується виключно дітей, а охоплює всіх учасників освітнього процесу.
З 30.11 по 10.12 у Полтавській гімназії №13 проходив тренінг для учнів 4-х класів «Стоп булінг»,який організували педагог-організаторка Мусієнко А.М., шкільний психолог Тимошенко А.В. та соціальний педагог Коваль Т.В. Захід включав в себе теоретичну частину та ігрову. Учні мали змогу брати участь у різних ситуаціях; розплутували «нитку дружби» з різними побажаннями та для закріплення матеріалу; переглядали цікаві відео з даної теми від гімназійного самоврядування. Тренінг пройшов легко та цікаво для кожної дитини.
Ми проти булінгу!!!!
View this photo set on Flickr
Тренінг присвячений МІЖНАРОДНому Дню
ЛЮДЕЙ З інвалідністю
(3 грудня)
Міжнародний день людей з інвалідністю – Міжнародний день ООН, встановлений резолюцією A/RES/47/3 Генеральної Асамблеї ООН 14 жовтня 1992 року, який відзначається щорічно 3 грудня.
Генеральна Асамблея закликала держави проводити подальшу інтеграцію осіб із інвалідністю в життя суспільства. Міжнародний день людей із інвалідністю не є святом, а покликаний привернути увагу до проблем цих людей, захисту їхніх прав, гідності і благополуччя, акцентує увагу суспільства на перевагах, які воно отримує від участі людей з інвалідністю у політичному, соціальному, економічному і культурному житті. Цей день є нагадуванням людству про його обов’язок виявляти турботу і милосердя до найбільш незахищеної частини суспільства – людей із інвалідністю.
Тому у грудні в гімназії пройшли заходи, приурочені до відзначення Міжнародного дня людей з інвалідністю, метою якого було усвідомлення життєвих проблем людей, які потребують особливої уваги і милосердя; спрямованого на утвердження толерантності, милосердя, активної соціальної дії, доброчинності; забезпечення потреби у спілкуванні з хворими ровесниками.
Соціальний педагог гімназії провела тематичні тренінги під назвою «Друзі з особливими потребами» для учнів 3-х класів, які сприяли розвитку емпатії і поваги до людей з вадами здоров’я, мотивували учнів надавати підтримку дітям з особливими потребами, та формували моральні якості учнів як гідних членів сучасного суспільства.
Толерантність кожного з нас, милосердя та увага допоможуть спростити життя людей з обмеженими можливостями.
View this photo set on Flickr